Nuffnang Ads

Tuesday, April 12, 2011

Sabun Kolagen Sarang Burung Walet



Bagi rakan2 yg gemar menjaga kecantikan kulit khususnya kaum hawa, admin ade menawarkan satu produk sabun kolagen sarang burung dengan pati buah delima dan susu kambing yg sesuai digunakan sebagai sabun mandi @ sabun pencuci muka berjenama "CAHYA WALET". Ianya sesuai untuk semua jenis kulit samada wanita @ lelaki.


Produk ini baru muncul di pasaran pada awal bln 4/2011 yg diusahakan oleh GERBANG JAYA RESOURCES yg merupakan syarikat 100% bumiputera yg berpengkalan di Kuala Selangor, Selangor. Bagi menembusi pasaran, harga promosi ditawarkan pada RM 25.00 sahaja sehingga ke satu tempoh yg ditentukan kelak.


Sabun ini blh digunakan sbg alternatif pencerah kulit selain mengurangkan masalah jeragat dan bintik2 hitam di muka serta parut ibu2 bersalin. Terdapat aturan penggunaan yg tertera di label produk bagi memudahkan para pengguna merasai kesan yg lebih efektif dan berkesan.


Kepada yg berminat blh menghubungi admin di no tel yg tertera di sebelah @ terus kepada pengusaha di talian: 012-6446930 @ 019-2969779. Sebarang pertanyaan blh diajukan menerusi email berikut: rahsiawalet@yahoo.com.


Terima kasih...

No comments: